"

Proč si zvolit franchisu UNIGLOBE ?

09. 01. 2017 , aktualizace: 30. 01. 2019 Sdílej na Internetový časopis pro podnikání a franchising

Firma se nemusí starat a mít zodpovědnost za to, aby se její pracovník v klidu dostal tam, kam má.

Business travel zahrnuje následující služby:

  • vyhledávání optimálních letenek
  • rezervace míst k sezení v letadle
  • sledování nevyužitých elektronických letenek
  • zajišťování komplexního servisu (doprava, ubytování, pronájem aut)  –     balíček služeb;
  • poradenství
  • dodržování firemních cestovní politiky

UNIGLOBE Travel Czech Republic and Slovakia, s. r. o., je součástí jedné z největších franchisových cestovních agentur se sídlem ve Vancouveru, Kanada. UNIGLOBE má 750 poboček ve více než padesáti zemích světa. Pod obchodní značkou UNIGLOBE působí cestovní agentury zaměřené na zjišťování slu- žebních cest.

Na základě využívání franchisy UNIGLOBE je možno klientům snížit průměrné cestovní náklady o 10–40 %. Údaje jsou na základě statistiky klientů UNIGLOBE. Určujícím faktorem pro snížení ceny jsou moderní technologie.

Jak se připojit k franchisovému konceptu UNIGLOBE

Relativně nízké poplatky za nákup franchisové licence a minimální náklady související s připojením k franchisovému konceptu UNIGLOBE umožňují, zejména malým a středním podnikatelům, stávajícím cestovním agenturám a kancelářím spolupráci s franchisovým konceptem UNIGLOBE.

Přednosti franchisy UNIGLOBE

  • využití prověřených a vyzkoušených praktických zkušeností a know-how franchisového konceptu UNIGLOBE
  • široká podpora a poradenství ze strany franchisora, centrály UNIGLOBE.
  • možnost docílení vyšších zisků díky použití zavedené značky UNIGLOBE a použití jedinečných technologií UNIGLOBE
  • možnost založit vlastní cestovní kancelář (agenturu) pro malé a střední podnikatele
  • díky podpoře franchisové centrály a využitím know-how UNIGLOBE zůstává dostatek samostatnosti a možností pro realizaci podnikatelských nápadů a aktivit, vlastnictví a řízení kanceláře zůstává v rukou stávajícího majitele nebo jím určeného zodpovědného zástupce  
  • centrála zajišťuje zdokonalování technologií, průzkum poptávky trhu business travel, vývoj nových systémů prodeje, poradenství a podporu při zvyšování   objemu tržeb
  • centrála podporuje personální růst úrovně kanceláří a know-how formou intenzivního a průběžného školení
  • centrála se podílí na přípravě reklamy a marketingové podpoře – public relations, podpora prodeje, přímý marketing, věrnostní programy, tržní segmentace a   prodejní technologie
  • přístup k exkluzivním informacím o trhu

Jinde na Internetový časopis pro podnikání a franchising


HLAVNÍ PARTNEŘI