"

Jsme skutečně na prahu revoluce v péči o své tělo?

08. 04. 2019 , aktualizace: 11. 04. 2019 Sdílej na Internetový časopis pro podnikání a franchising

 

Jsme skutečně na prahu revoluce v péči o své tělo? 

Už ji tvoříme! Stejnou revoluci, jakou byla přeprava osob mezi kontinenty letadly namísto lodí! Tak velké zrychlení to je!

V jednom rozhovoru jsi uvedl, že jsme na startu veliké revoluce péče o tělo. Co dnešní zákazníci od těchto služeb očekávají? 

Aby nemuseli nic umět, aby u toho nemuseli přemýšlet a hlavně aby to měli rychle za sebou. A byli v rukou opravdového odborníka, na kterého se mohou spolehnout.

Jaká je role trenéra, který se během cvičení stará o zákazníka? 

Kontrola, motivace, maximální efekt. Trenér zajišťuje optimální nastavení technologie pro každého klienta, správný náběh zvyšování intenzity, neustálá kontrola z hlediska maximálního, ale bezpečného efektu tréninku a korekce špatných pohybových stereotypů vzniklých ze svalových dysbalancí.

     Fitnes koncept BODY EXPRESS spojuje viditelný výsledek a úsporu času.

Studio BODY EXPRESS

Co dalšího musí člověk dělat za změny, aby toho dosáhl?  

Musí být na trénink odpočatý a po tréninku správně regenerovat. To znamená jíst dostatek bílkovin, hodně pít a kvalitně odpočívat. To je vše.

Kterou část vyjednávání s potenciálním franchisantem považuješ za zásadní? Co od něj čekáš? Co mu naopak představuješ jako první ty? 

Zásadní je chuť pracovat na svém podnikání. Franchisant není perpetum mobile. Je to podnikání, jako každé jiné. Chce to vůli, iniciativu, vlastní aktivitu. Obrovská úleva je, že nemusíte řešit jak na to. Ani na začátku, ani v průběhu provozování studia BODY EXPRESS. Odmítáme pouhé „investory“. Chceme, aby budoucí franchisant naší inovativní technologii důvěřoval, měl s ní vlastní zkušenost, uměl pracovat s lidmi, nebál se komunikovat a byl duchem tak trochu vizionář. Všechno ostatní jej naučíme.

Strach ze selhání cvičit. Nakolik ovlivňuje člověka v rozhodování, co se svým tělem? 

Zásadně. Je to jedna z nejčastějších výmluv, proč člověk pravidelně nesportuje. „Nebudu to umět. Budu u toho vypadat divně.“ To je skoro tak častá vnitřní výmluva, jako „nemám čas“. BODY EXPRESS to řeší. 20 minut jednou týdně. Bez zbytečných pohybů. Ano, jde to i jinak!

Jsou nějaké rozdíly mezi centry, které vedou muži a ženy? 

Vždy je to o osobnosti franchisanta/franchisantky. Na muže a ženy to rozdělit nejde. O jeho/její vůli pracovat, učit se novým věcem, aplikovat je.

V roce 2004 jsi získal zlatou medaili na mistrovství světa ve sportovním aerobiku, přičemž od čtyř roků jsi se věnoval sportu. Co ti sport dal do podnikání? 

A je to tu znovu, cha cha! Myslím že vůli nevzdávat to při pár neúspěších, poctivá dřina v tréninku vede k úspěchu stejně jako v podnikání. A v neposlední řadě poslouchat rady trenéra, tedy zkušenější.

V rámci našeho časopisu jsme nedávno uvedli rozhovor s jedním z tvých franchisantů Bořivojem Drastichem. Jaký je Bořivoj franchisant? Co si na něm nejvíce ceníš?

Bob je dříč! Odjakživa byl, co se známe. A to je už přes dvacet let. Je poctivý, férový a to se mu postupně zúročuje i v jeho byznysu. Nebojí se nových myšlenek a vizí, a když je přijme za své, dělá vše, aby je realizoval. Umí naslouchat a vnímá, že na různé věci jsou různí odborníci. Uvědomuje si hodnotu sdíleného know-how a nebojí se požádat o radu. Takže franchisant na jedničku!

Osobní zkušenost je skvělý základ pro rozvíjení osobního podnikatelského projektu. Platí to i pro otevření vlastního EMS centra? 

Určitě! Pokud se rozhoduji, že do něčeho vložím kapitál a v budoucnu svůj um a čas, je dobré mít to tzv. osahané. U EMS to platí dvojnásob, protože vysvětlovat někomu, kdo to nezažil, jaký bude efekt ne jeho tělo, je téměř nadlidský výkon. Za 20 minut pochopí, co by možná hodiny a hodiny odmítal připustit. Když lidé jezdili přes oceán jen lodí, taky bychom jim nevysvětlili, jak skvělý a rychlý a hlavně možný je let letadlem.

Vnímáš rozdíl mezi centrem, které bude fungovat v Praze a centrem z jiného českého města? 

V Praze lidé víc vnímají hodnotu svého času. Proto je pro ně ušetření hodin a hodin strávených ve fitness centru obrovská výhoda. Ještě větší než v menších městech. A zároveň vyhledávají služby v pro ně dosažitelné části metropole. Nepojedou na druhý konec Prahy, protože to je levnější. Ale to je jen střípek. Jinak klienti BODY EXPRESS ve větších či menších městech mají stejné problémy. Stejně je bolí záda, stejně chtějí vytvarovat a zpevnit postavu, stejně chtějí zhubnout. A stejně chtějí jednoduché a rychlé řešení. Proto jsme postaveni na úspěšný provoz jak v Praze tak v malém okresním městě.

Franchising má různé cílové skupiny od studentů, přes střední management až po zkušení podnikatele. Pro kterou skupinu je podle tebe nejvhodnější otevření si EMS centra? 

Zatím se nám rekrutují franchisanti spíše z druhých dvou jmenovaných skupin. Protože to jsou lidé, kteří už vnímají, že i se svým tělem potřebují něco dělat. Často říkám, že do třiceti let má člověk tělo od pána Boha. Od třiceti se musí začít snažit. I klientela studií BODY EXPRESS je 30+. Studenti také často nechtějí poslouchat rady zkušenějších, chtějí rozlet a realizovat své myšlenky. 

Co by si na závěr vzkázal lidem, kteří chtějí EMS služby využít a lidem, které tento koncept oslovil jakožto podnikatelská příležitost? 

Prvním z nich, ať si najdou nejbližší studio BODY EXPRESS, přihlásí se na lekci EMS Poprvé a zažijí to na vlastní kůži. Druhým to stejné a poté nás kontaktují na www.bodyexpress.cz. Zbytek už půjde jednoduše.

Studio BODY EXPRESS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jinde na Internetový časopis pro podnikání a franchising


HLAVNÍ PARTNEŘI