"

Stala jsem se chodící reklamou

11. 10. 2019 , aktualizace: 16. 10. 2019 Sdílej na Internetový časopis pro podnikání a franchising

Stala jsem se chodící reklamou

Dáša Mertová, Krnov

Jeden příběh vydá za sto billboardů. A pokud je ten příběh pozitivní, o to lépe. Společnost NATURHOUSE pomáhá svým osvědčeným konceptem svým klientům se zdravým životním stylem a snížením hmotnosti. A právě zákazníci, kteří mají s její prací zkušenost, nejlépe hovoří za výsledky její práce. Z mnohých se stali časem i franšízanti značky, jako například z Dáši Mertové, která hodnotí NATURHOUSE jako nejlepší rozhodnutí svého života.

 

 

„zhubla jsem 30 kilo“

 

Ještě před 5 lety unavená dáma při těle je dnes štíhlou a spokojenou podnikatelkou provozující 2 výživové poradny NATURHOUSE v Krnově a Bruntále s úsměvem na tváři. Její příběh na cestě k samostatnému podnikání jako franšízantky NATURHOUSE začal před pěti lety, kdy se sama stala klientkou výživového centra v Opavě. „Nikdy jsem nebyla hubená, ale po dvou dětech mi kila prostě nezmizela, navíc jsem pracovala po nocích u počítače a měla večer hlad. Tak mi váha plíživě narůstala, až mi hrozily zdravotní komplikace v podobě vysokého tlaku a léků s tím spojených. Tak jsem si řekla dost! Věděla jsem ale, že to sama nezvládnu, že potřebuji pomocnou ruku a podporu. Díky NATURHOUSE jsem zhubla 30 kilogramů,“ popisuje.

„i šedé myšky v sobě skrývají labutě“

 

Stala jsem se chodící reklamou

Když se Dáše Mertové podařilo zhubnout, rozhodla se, že právě to by mohla být oblast, kde by se mohla realizovat a rovněž si i finančně přilepšit. NATURHOUSE je totiž propracovaný koncept, který stojí klienty jisté peníze, a je to tedy byznys, ale zároveň tento byznys skutečně funguje a má hmatatelné výsledky. Tyto výsledky se projevují nejen v podobě shozených kilogramů a zlepšení zdravotního stravu, ale vlastně dochází k celkové proměně klienta. „Najednou si můžete začít kupovat oblečení v menších velikostech, dbát o sebe a roste sebevědomí. Je neskutečně krásné vidět postupnou proměnu „šedé myšky“ v labuť a vědět, že je to i díky vám, vaší podpoře, přístupu. Vždyť jsem na sobě poznala, jak to funguje, věděla jsem, co to obnáší, takže jsem při rozhodování i úvodním zaškolení měla trochu ulehčenou situaci,“ vypráví Dáša Mertová.

„lidé dají na moji vlastní zkušenosti“

Před a po

Samozřejmě tento krok znamenal také nejistotu. Jednak jestli budoucí podnikatelka najde vhodné prostory v Krnově, pak také, jestli skutečně klienti přijdou a budou chtít investovat do svého zdraví a vysněné postavy. „Proto jsme si řekli, že vše postavíme na mé osobě jako na chodící reklamě. Nechala jsem si připravit plakát, kde jsem dala všanc své míry a váhu a ukázala jsem, jak jsem vypadala před zhubnutím. Ten plakát mám mimochodem stále ve své poradně a stále jej ukazuju jako příklad toho, že to opravdu jde, když se chce. A na vlastní zkušenost ostatní slyší. Vnímají to tak, že když vám něco říká člověk, který si tím sám prošel, tak na tom asi něco bude,“ říká Dáša Mertová.

 

Brzy bylo hotovo. Dne 2. února 2015 se pobočka slavnostně otevřela a přivítala první klienty. Úspěch přišel záhy a Dáša Mertová za něj vděčí i svému muži, který jí byl oporou a pomáhal při zařizování pobočky.

Není to samozřejmě jediný příběh, který díky konceptu NATURHOUSE zákazníci i franšízanti firmy zažili. Iva Bednaříková, výživová poradkyně a franšízantka v Brně Orlí ulici, zažila něco podobného jako Dáša Mertová. Tři roky pracovala v NATURHOUSE jako zaměstnanec, výživová poradkyně, a tato práce ji nepopsatelně nadchla. „Věděla jsem, že už nikdy nic jiného dělat nechci. Potřebuji práci s lidmi, být součástí změn, vidět výsledky své práce,“ říká. Práce je podle ní specifická v tom, že se o klienty stará, zajímá, podporuje je, nové klienty si ale také musí získat, ovlivnit jejich životní změny a jak říká být jejich průvodcem na této cestě. „Jste svědky růstu sebevědomí u žen, které zhubnou, cítí se proto krásné, přitažlivé, odváží se pestřeji oblékat, více se sobě věnují, věří si. Je krásné u těchto změn být. Je to výsledek společného úsilí mne – poradce – a klienta,“ popisuje specifika práce. Když proto přišla nabídka na možnost zřídit pobočku NATURHOUSE v Brně na Orlí jako franchisant, Iva Bednaříková neváhala.

Konzultace

NATURHOUSE je celosvětová síť výživových poraden s vedoucím postavením v České republice, na Slovensku i v zahraničí. Přidaná hodnota spočívá v osobním výživovém poradenství zdarma, dlouhodobé práci s klientem a širokém sortimentu produktů na bylinné bázi. Jídelníček sestavený na míru potřeb každého klienta vychází ze zásad středomořské kuchyně, je tedy lehký, pestrý a je možné jej různě obměňovat. Poboček má firma více než sto, zkušeností více než 10 let. Brzy si díky podobným příběhům najde cestu i do nejmenších měst v Česku.

 

Autor článku: Michaela Mužíková


Jinde na Internetový časopis pro podnikání a franchising


HLAVNÍ PARTNEŘI