"

Nechceme být největší, ale nejlepší

16. 12. 2019 , aktualizace: 17. 12. 2019 Sdílej na Internetový časopis pro podnikání a franchising

Tomáš Jelínek působí jako ředitel sítě realitních kanceláří CENTURY 21 od letošního ledna. Se značkou má velké plány, chce rozšiřovat síť franšízantů i počet makléřů, jak prozradil v krátkém rozhovoru. 

 

Jaké cíle před sebou máte?

Cíle jsou dány dlouhodobou strategií, kterou jsme si odsouhlasili s majitelem, ale i s franšízanty. Naším společným cílem je být spolehlivým partnerem pro všechny naše klienty i makléře, být etalonem kvality poskytovaných služeb. Samozřejmě chceme také rozšířit síť našich kanceláří, navyšovat počet makléřů, a i realitních transakcí. Ale proto nelze čekat „divoký“ růst na úkor kvality. Víme, že pokud chceme nabízet ty nejlepší služby, potřebujeme mít ty nejlepší franšízanty a makléře.

Na jaře jste představili váš nový claim „Spolehlivé partnerství“. Co si pod tím máme představit?

Chceme být spolehlivými partnery pro naše klienty při zprostředkování realitních transakcí, pro naše makléře a samozřejmě i pro naše franšízanty. Nabízíme opravdu férový vztah a co nejlepší zázemí. V současné době běží spousta projektů: pracujeme na novém webu, na novém realitním systému, ladíme marketingové materiály a aktivity na podporu našich lidí, budujeme flotilu nových vozů. Velkým projektem je i práce na systému vzdělávání. Těch věcí je spousta. A to jsem ještě nezmínil věci, které již dlouho fungují a jsou součástí našeho know-how (oceňování nemovitostí, home staging, videoprohlídky, 3D skeny nemovitostí). Cílem je, abychom byli vnímáni jako ti nejlepší na trhu.

Je to vůbec naplnitelné? Realitní byznys se obecně netěší zrovna nejlepšímu renomé…

My v CENTURY 21 víme, že při realitním zprostředkování nám klient dává obrovskou důvěru, často jsme průvodcem jeho největší životní investice. Právě díky systému vzdělávání, kodexu makléře a samozřejmě i kontrole kvality práce, věříme, že značka CENTURY 21 bude znamenat jistotu těch nejlepších realitních služeb.

Konkurence na realitním trhu je podle mého názoru poměrně velká. Čím se od ní odlišujete?

Já nechci hodnotit konkurenci, to mi nepřísluší. Naším každodenním posláním je nabízet co možná nejlepší realitní služby našim klientům. Již v předchozích odpovědích jsem některé odlišnosti zmínil, jako třeba naše know-how, jak prezentovat nabízené nemovitosti. Nový claim „Spolehlivé partnerství“ má naši odlišnost vystihovat nejlépe. K tomu směřují veškeré naše kroky, od vzdělávací akademie přes podporu centrály, až k franšízantům a makléřům. Ti všichni vědí, že spokojený klient je ta nejlepší reklama. Protože jen spokojený klient za vámi přijde znovu nebo vás doporučí.

Jak se vás dotkne chystaná legislativní regulace realitních služeb (povinné zkoušky, přechod na vázanou živnost…)

Toho se nebojíme, naopak tyto snahy obecně vítáme a bereme je jako obrovskou příležitost. Realitní makléři jsou často průvodci celoživotních investicí, je správné, že budou kontrolováni. Máme propracovaný systém vzdělávání, takže se nás nová legislativa v negativním smyslu určitě nedotkne. Ve srovnání s individuálními realitními kancelářemi vždy budeme ve výhodě.

CENTURY 21 v České republice je součástí globální sítě. Jak velkou výhodou to podle Vás je?

CENTURY 21 je ve světě realit opravdový pojem. Je celosvětově největší realitní sítí, působí v 82 zemích, což přináší obrovskou výhodu nejen v know-how, které si můžeme v rámci sítě předávat, ale také v síle samotné značky. Ta naše navíc aktuálně prochází rebrandingem, který klientům představil nové logo se všemi doprovodnými prvky. Nový logobrand je mimořádně vyvedený a světové jedničce v realitách opravdu sluší.

 

OTÁZKY KLADL: Ondřej Píša 

 


Jinde na Internetový časopis pro podnikání a franchising


HLAVNÍ PARTNEŘI